10 hlavních zásad
- Každodenním úsilím zvyšovat etickou a morální úroveň pracovníků společnosti Kavan, a to jak v pracovních a mezilidských vztazích uvnitř firmy, ale hlavně ve vztahu k Vám, našim zákazníkům.
- Každodenně posilovat a upevňovat optimismus, kladné a láskyplné vnímání a důvěru mezi zaměstnanci společnosti Kavan a zákazníky, což dokazujeme především kvalitou námi odvedených služeb. Reference tady.
- Pružně reagovat na vaše požadavky, především z hlediska bezpečnosti a užitné hodnoty námi nabízených výrobků, úrovně a rozsahu služeb.
- Co nejrychleji zavádět do naší nabídky výrobky s nejlepšími užitnými vlastnostmi, výrobky, které jsou bezpečnější a spolehlivější v provozu.
- Ve vývoji našich výrobků a služeb uplatňovat nejnovější známé technologické postupy a poznatky.
- Pro zajištění nejvyšší možné úrovně služeb uplatňovat efektivní systémy řízení.
- Zajistit vám nejvyšší možné úrovně služeb, díky stálému a zkušenému tým pracovníků.
- Snažit se vám dát vždy o něco víc, než očekáváte.
- Nejvyšší šéf v naší společnosti je náš zákazník!
- Spolupracujeme pouze s dodavateli a dalšími subjekty spočívajících na obdobných základech a hodnotách jako naše společnost Kavan.